Tuesday, 9 July 2013

Proses pembuangan sawang di blog gua...


Assalamualaikum semua! Gua rasa dah lama sangat tak update blog ni. And yes, kali ni gua cuba gagahkan diri untuk ubah something so that blog gua boleh diteruskan. Hehehehe...
 
Kenapa dah lama x blogging? Well, first, gua kena penyakit M.... Penyakit Malas la tu. Huhuhu... Malas tu maybe sebab demotivate, or maybe sebab penyakit malas yang selama ni terpendam dah mula keluar balik. (Macam la selama ni rajin)
 
Okies. Lagipun life takde ubah sangat pun. Cuma opis gua je berubah-ubah. Kejap kalut, kejap tak. Tapi as usual, benda tu pun kejap jek.
 
Actually selama ni memang gua try nak rajinkan diri menulis. Tapi takpe, InsyaAllah kali ni gua akan teruskan menulis...
 
Kepada yang rajin singgah tu, mahap la yek... Hehehehe...


No comments: