Wednesday, 26 December 2012

Anniversary kami....


17 Disember 2012, genap setahun dah pernikahan gua dengan Cik Nila. Well, mulanya gua ingat nak hantar bunga dengan ceklat tu tarikh nikah gua, tapi sebab terlambat order, last2 19/12 baru sampai.




Yang bestnya, Cik Nila tak percaya gua hantar bunga and ceklat. Kena plak receptionist gi sambung call ke officemate dia paling kecoh, lagi la dia x percaya. Hahahaha...
 

Dalam blog Cik Nila , dia kata gua x pernah bagi bunga sepanjang dia kenal gua. Memang pun. Hehehehe. Actually malam 17hb tu gua ingat nak bawak Cik Nila dinner kat Ben's di KLCC.
 
 
 
Setahun sekali, apa salahnya. Tapi sebab penat, sebab baru balik dari Kota Bharu pun ye gak. Xpe, 2nd Anniversary tahun depan InsyaAllah dapat...
 
Love you Cik Nila...
 

3 comments:

Cik Nila said...

Love you too cyg!!

phat_lee said...

shing shing shing ! (beraksi seperti superhero)

yaya+frdz+auf said...

romantik jugak ko eh . hahaha. cik faris aku pernah bagi bunga. tp masa konvo. hahaha.