Friday, 19 October 2012

Maybank Photography Awards...

Post pendek jek. Gua dapat tweet dari kawan opis lama gua. Dia try masuk Maybank Photography Awards yang tengah berlansung sekarang and satu gambar dia dah terpilih oleh juri. Cuma perlukan undi dari peminat fotografi jek. Ni website dia...


And ini adalah gambar member gua yang berjaya masuk. Memang gambar2 dalam ni awesome. And gua pun gatal2 tangan hantar gambar yang di 'snap' dengan menggunakan digital camera mudah alih, bukan DSLR pun. Ala, benda free, masuk jek. Nak segan apa. Hehehehe... Kalau terpilih, lagi kagum. Hahahaha... BTW, ni picture member gua...
 


And member gua ni pun ada buat bisnes photography part time. Kalau nak tgk hasil tangan + kaki dia boleh la jenguk blog beliau di http://paksujaiz.blogspot.com/ . Kot2 ada sesiapa nak guna dia untuk jadi photographer wedding ke, sunat budak ke... hahahaha...
 
 

2 comments:

PaksuJaiz said...

majlis sunat yg x bleh blah tu...hahaha...

phat_lee said...

wakakakaka... mana tau boleh jugak org nak buat moment... hahahaa...