Thursday, 11 October 2012

Gua dan blog...

Pejam celik, dah 4 tahun rupanya gua menulis blog. Well, dalam masa tu jugak, ramai kengkawan yang dulunya lagi rajin tulis, sekarang ni dah makin slow and ada yang terus hilang. Actually gua pun ada rasa macam nak closed blog ni, tapi xpe, biar je dulu.
 
Kenapa rasa nak tutup? Maybe sebab rasa taip ni syok sendiri jek. Setiap posting yang gua buat, lately takde siapa nak komen pun. Huhuhuhu...
 
And then, bila tgk dalam list bloggers lain, ramai yang dah x usik blog langsung. Siap ada yang dah tak update since 2009. Gua nak kena ubah cara menulis, dan maybe akan start padam blog2 yang x active dalam list gua.
 
Hmm, kadang2 rasa ada benda nak di share, tapi bila dah jadi macam ni, benda yang nak share pun asik lupa jek. Ntah, maybe gua je kot rasa macam tu. Tapi selagi gua boleh, gua akan memblogging lagik.

4 comments:

Puaka Anglerz Tribe said...

blog ko antara blog wajib aku bukak setiap hari... hehehehehe...

-ipen-

phat_lee said...

hehehe... tenkiu ipen. xjadi tutup la camni. hahahaha..

lambdasp!!n said...

lohh...meh kita pakat2 meriahkan balik blog masing-masing...
gua pon jarang dah update blog sendiri...sibuk mehh...ekeke

phat_lee said...

akim ~ hahahaa... moh le kite...