Tuesday, 24 April 2012

Gua dan Kereta : Proton Preve Sapphire

Gua terjumpa gambar Proton Preve Sapphire, and yes, pada gua Proton Concept ni memang cukup lawa, walaupun ramai duk kutuk Proton what so ever, gua sebagai peminat aotomotif ni terima je model apa pun. Malaysian made atau international, gua bedal beb...

Balik pada Proton Preve Sapphire ni, ini adalah Concept saja, tak tau sama ada akan dikeluarkan atau x. Maybe design akan digunakan untuk Preve R3??Neway, kat bawah ni adalah gambar-gambar Sapphire tersebut.









Pada gua, concept ni menarik sebab kereta Preve ni sendiri gua x tgk OTR, maksudnya, gua x tgk lagi yang owner kereta tu sendiri yang bawak, bukan salesperson yang drive. Bila tgk kereta ni,gua tergerak hati nak gi tgk kat showroom, tapi bila pikir2 balik, better gua g tgk kat Center Court mana2 shopping complex nanti.

p/s : biar apa pun orang cakap pasal Proton, gua minat sebabkan gua hargai dunia automotif.

No comments: