Tuesday, 20 March 2012

Some of our wedding photo...


sedar x sedar, gua dah nak masuk 4 bulan jadi husband kepada Cik Nila...and yes, kitorang x gi honeymoon lagik.hehehe...well, both of us tgh preparing nak pergi uji fizikal and mental kat Gunung Kinabalu this mid May.so, hope both of us dapat naik sampai puncak.

anyway, gua tau ramai kengkawan gua x dapat datang wedding kitorang last year, so today, i'm gonna post some picture for our wedding album. credits to Mr. Ahmad Rithauddin dari extrumedia. ni pun Cik Nila yang jumpa, and package dia dalam kemampuan, so, amik je la.kalau lu orang nak tgk hasil kerja dia, try search kat FB...

so bawah ni adalah antara gambar wedding kami. x full, but ada la jugak kan?hehehe...



gua nak bagi banyak2 pun cam malas jek.hehehe... neway, ni la antara picture wedding kitorang. so pada sesapa yang tgh cari photographer, gua boleh suggest dia nih.

ohya, ni antara list wedding gua dengan Cik Nila aritu... antara yang gua puas hati la...

dewan ~ Dewan Banquet UPM (ada pakej, jangan risau.worth it!)
makanan ~ Iqfa Catering. (gua dapat pun sebab dia ni panel UPM. makanan memang sedap.RM15 per pax)
pelamin ~ Kusha Weddings and Events...boleh tgk kat FB gak nih...
door gift ~ gua and Cik Nila bagi jem strawberi dari Cameron Highlands. kitorang g sana order. RM2.00 sebotol)
baju nikah ~ kain dari Jakel, and jahit di Butik Umairah @ bangunan MARA KL.worth it! jgk.

yang atas ni antara yang gua puas hati, termasuk la photographer. yang gua x puas hati ialah DJ dengan kad. dua2 entiti ni memang antara spoiler la.lelebih lagi DJ. hint yang gua boleh bagi? DJ ni ex-pelakon drama melayu. memang sampai la ni gua anti dia.

5 comments:

cyanamoose said...

bro... kalo ko mau tawan kinabalu... kena la postpone lu munya family plan. hehe

phat_lee said...

hahaha... cest! xpe, ada family pun bleh naik maa...hehehe...kot2 anak sulung jadi pencinta alam.hehehe...

lambdasp!!n said...

tahniah laa..
soalan geli-geli..
amacam best tak kawin...wakakakka

phat_lee said...

akim, kawen best.tanggungjawab tu laaaaaaaaagi best.hehehe...

Anonymous said...

hi..boleh x awak kongsi pengalaman hantar baju dekat butik umairah? basically on price and jahitan.

boleh email dkt sy:
nadiahfatihah@gmail.com

thank u :)