Tuesday, 21 February 2012

Gua dan Kereta - New Proton

Salam... buat kali ke berapa entah, gua post pasal Proton punya new product. Kalau sebelum ni gua post gambar sipi-sipi jek, kali ni gambar yang boleh bagi lu orang imagine camna rupa sebenar Proton akan datang... ni gambar dia...


okies, pada gua bahagian belakang dia agak out, maybe bcoz ni bukan gambar penuh. btw, yang penting selain dari rupa dia, ialah spesifikasi yang diberi. ni antara aksesori yang gua dapat dari sini. sila baca...

  1. Auto fold/unfold side mirror
  2. Auto Off Rear Demister
  3. Follow Home Lamp
  4. Headlamp Warning Buzzer
  5. Trunk Remote Release
  6. Front & Rear Socket 12V
  7. Utility Hook
  8. Low Rear Hump
  9. Front & Rear Fog Lamp
  10. Anti-Trap Power Windor
  11. Smart Info Display (SID)
  12. Autolock & Advance Lock System
  13. Magnisium Inside Door Handle
  14. Keyless Entry
  15. YES WiFi Modem
  16. S-Mode (Sport)
  17. BCM - Body Control Module



Amcam?Ada banyak lagi actually yang lu orang boleh baca dari blog dalam link yang gua bagi tu. 1st impression gua dengan list aksesori Proton baru ni, gua agak kagum jugak la.No wonder this will be the best car Proton ever produce (so far).Kalau bukan pasal nak buat hutang 9 tahun, gua memang boleh masuk kereta ni dalam list gua. But since dah kahwin, better gua cari MPV, alang-alang nak buat loan panjang nih. Kalau kereta gua mampu beli cash...peh...

p/s : Good luck Proton!


No comments: