Wednesday, 22 February 2012

Gua dan artis : Dulu dan sekarang

Dari tajuk, macam la gua ni ramai member artis, kan? member pun x ramai mana, apatah lagi nak member dengan artis.hehehe... neway, posting kali ni pasal pelakon Hollywood yang glemer gila zaman 70's dengan 80's, dan gambar diorang sekarang... well, ada dua orang je yang gua post kali nih...

lu orang agak-agak diorang ni dulu berlakon cerita apa ek?kalau tenung lelama, maybe lu orang boleh agak la. gua pun aritu member opis lama gua yang bagi teka-teki...actually yang atas tu lu orang dah boleh agak. beliau adalah Henry Winkler, pelakon yang feymes dengan watak nih...

yup, watak dalam sitkom komedi Happy Days. dia ni bawak watak Fonzie...memang cool abeh la watak dia dalam Happy Days nih... and second picture tu pulak, ialah pelakon watak nih dalam siri paling top zaman 80's dulu...


p/s : tetiba gua rasa nak cari balik komedi zaman2 tu...

No comments: