Thursday, 22 December 2011

Gua dan Life : Sebelum dan Selepas II

As per requested by Puan Cyana, ni sedikit gambar hari pernikahan gua last week... enjoy la yek...


barang-barang hantaran...


my wife with her best buddies..thanks sebab teman Cik Nila..



serahan mas kahwin...




sah dah jadi suami isteri...




rasa macam artis plak bila ramai camera fokus kat kitorang nih...


sejarah hidup gua pada 17/12/2011, dan azam tahun 2011 gua dah lunas...


oya, majlis akad nikah gua dengan Cik (Puan) Nila dilangsungkan di Masjid Al Imam As Shafie, Taman Maluri... gua and family sampai kat masjid awal woo...sejam sebelum akad dah ada kat sana.sebab ayahanda gua xnak sampai lambat, lagi lambat, lagi suspen.hehehe...

then kul 11 pagi, tok khadi sampai, tapi saksi pulak lambat, g pasar katanya...hehehe...neway, sekarang tinggal majlis utk bersanding jek di Dewan Banquet Putra, Universiti Putra Malaysia, 24/12/2011 nih...

2 comments:

yaya+frdz+auf said...

jemput kiteorang tak?hehe

cyana said...

phatlee...

tahniah! sorry tk dapat hadir di majlis korang. thumbs up, semua cantik2 belaka. tahun depan sure azam ko kembangkan zuriat pulak.. hehe.

aiyoo.. entry requested by aku kah? sogam la den disebut nama. ahaks.