Wednesday, 16 November 2011

Martabatkan Bahasa Malaysia...

Gua dapat benda ni dari http://www.gempak.org/ , memang gua x paham pebendeeeee yang ditaipkan tu... sila baca dan fahami yek...(kalau boleh)...


wtf : OIt! HeY NuCk TeNaL NuN AwaCK BoLerh?


me : Huh? Ohhh...


wtf : SoH, AwaCK DuCk mAnerW, UmOXx AwaCK BapeRw?


me : KL, 17...


wtf : ArE SaL Nun AwacK NhEe SorMBownG SanArd?


me : huh! =='


wtf : KawO InGarT kAwo BaGusH saNard kHeer, bERlaRgaRk, SoRmborNg, bAjeT NUck mArmPoz gOdiEeyAa PhUiI !!

*after a minute later =='


wtf : aWaCK TowIee ArhH, SaIyeR MeMAen JHee TarK BeTorl TowIeE YeRh :)


me : k.


wtf : AwAck YerhH PoWnG JuNGun ArHh SoRMboWng NuN TiTteW.. :(


me : (ApErW BuBbeE AyaRt kOH NiH ArhKoe TaK pUrHamM LarH BuncKSart!)


wtf : ape yang awak anta saya tak paham !


me : Tau pun abistu KAU INGAT AKU PAHAM KEH bende yang KAU ANTA SETAN !



gua pun kengkadang terbaca blog yang tulis guna perkataan camnih.adeh la tuan...gila seksa... punya la fokus, rupanya tulis pasal sehari kat sekolah dia jek.phuii!




p/s : mana laaa nak kekal Bahasa Ibunda kita kalau bebudak bercakap/menulis gaya camnih...tu belum lagi bahasa Malaysia (mix Malay + English)

2 comments:

khayalkhayal said...

Ni dinamakan evolusi bahasa. Dan evolsi ada dua natijah - jadi baik. Atau jadi bunck-sart... ekekekeke...

phat_lee said...

evolve jadi baik and evolve jadi bunk-sart.hahahaha...