Wednesday, 5 October 2011

Gua dan Elevator...



Kenapa tajuk kali ni macam bercinta? hehehe...sebab elevator atau lif adalah keperluan untuk gua naik ke opis gua di tingkat 27. lu orang semua gunakan lif kan? mesti pernah ngadap benda2 or perkara2 yang totally annoying semasa lu orang dalam lif kan?


xde isu pun sebenarnya...cuma benda ni kadang2 annoying pada gua..hehehe..gua anti betul kalau dalam lif tu, gua tgh bercakap dengan seseorang dengan tone biasa, orang lain pulak mula bercakap dengan tone lebih kuat. gua jugak x suka orang2 yang cakap telefon dalam lif and bercakap dengan tone yang kuat. lelebih lagi kalau dialog tu melibatkan wang. nak bagitau sangat kerja lu orang penting n libatkan duit juta-juta? sekali ada yang iut lu orang sampai rumah and rompak, x ke naya life lu dengan family lu?


benda yang baru jadi kat gua pagi tadi pun best gak.bukan jadi kat gua directly, but sebab kejadian tu jadi dalam lif yang gua naik, so xpasal-pasal gua pun kena skali. kalau lu orang nak cepat sampai level yang lu orang nak pergi, xpayah la nak rebut masuk lif.semua orang nak cepat beb. lagi satu, kalau kata ada orang dah sampai level ditujui, dan pintu lif lambat nak tutup, why not lu orang tekan button utk tutup pintu tu...kalau dah berdiri dekat button lif tu, buat-buat la amal kebajikan sket. at least lu orang pun boleh sampai opis on time, ye tak?



tapi nak buat camana, dalam dunia ni banyak jenis perangai manusia.perangai manusia ni kalau dikaji, memang kelakar...kalau yang poyo2 tu, better buat movie 300 punya style..hahahaha...

2 comments:

Daleela said...

betul2.. saya paling xsyuka kalau orang masuk lif dulu tapi xnak masuk dalam.. rasa nak lempang pon ada...

phat_lee said...

hehehe...backhand kan jek orang macam tu...