Monday, 19 September 2011

Gua dan Member KKL : 1979' Honda Civic...

gua minat kereta ni.memang antara kereta lama yang gua nak sangat guna balik sebab dulu masa zaman jadi student diploma gua selalu rembat Honda Civic mak gua yang member2 bagi gelaran 'Setan Kuning'...sebab kaler kuning dan laju(kot?). okies, berbalik kepada kereta member gua nih... gelaran kepada owner civic Jackie Chan (gelaran yang diberi oleh owner) dipanggil Wak Rajoo...padahal bukan india pun..hehehe... ini adalah hasil kreativiti Wak Rajoo nih...

base colour gelap...


nampak dah macam kaler ungu jek...

hood depan bentuk lambang Decepticon...

hasil cat kereta berjumlah RM600 ++...



murahkan cat dia? well, bila ditanya, Wak ni kata cat tu warna cokelat 2K, tanpa pengilat...hasil dia memang agak lawa, sebab gua x tgk secara live lagik...papehal pun, memang envy dengan kereta kecik nih...skali dengan owner2 skali...huhuhu....




p/s : member KKL x abis2 racun gua kereta ni yang guna enjin CVCC...dem!



1 comment:

Anonymous said...

amboi reta wak smpai sni...cari2 CVCC..ni dpt...pakai le reta mcm ni bleh kedekut dua pintuan blakang xleh msuk..hahaha
-WAK RAJOO-