Sunday, 28 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri...


yeah, gua tau gua x tulis entry pasal puasa or raya pun.memang nak tulis tapi idea je la ada. kerajinan tu xde la plak.huhuhu.papehal pun, terima la pantun yang gua songlap dari seorang member Kelab Kereta Lama @ Facebook...hehehe....


Honda V-Tec angkuh bergaya,
Mitsubishi Mivec saingan utama,
Bukan nk cerita pasal kereta,
Saje nk ucap selamat Hari Raya...

Walau dosa sehalus kancil L2,
Ampun dan maaf dipinta dariku...

Saga Wira style rally,
Tak ada duit nk beli evo 3,
Jemput ke rumah di aidilfitri,
Tak kan nk bg evo baru nk mari...

Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin...


p/s : gambar Lisa Surihani gua letak sebab nak tgk apa yang penulis Khayal-Khayal nak komen...hehehe...

2 comments:

khayalkhayal said...

Kain cadar bau macam ikan
Sekadar gambar aku izinkan

Hubungan cinta dia dan aku
Lisa kata jangan beritahu

Sama ada kereta bas atau lori
Berhati-Hati di Jalan Raya
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Ampunkan ikhlas segala dosa...

phat_lee said...

'sekadar gambar aku izinkan'

wakakakaka...hehehehe...
neway, selamat hari raya gak tuan. kalau ada salah silap, kira halal laaa..hehehe...