Friday, 26 August 2011

My Proton Makeover...


Well, gua rasa ini salah satu cara Proton untuk tambah peminat kot... what is 'My Proton Makeover'? well, kempen ni yang gua paham, adalah salah satu kempen Proton dalam menyambut raya Aidilfitri and also Hari KeMerdekaan Malaysia...kempen 'My Proton Makeover' ni adalah salah satu dari beberapa program yang dah diatur oleh Proton... MPM (My Proton Makeover) ni konsep dia lebih kurang macam rancangan 'Overhaulin', dimana 5 orang peserta yang ada cerita paling cool, kereta mereka akan di re-built bottom up...and yes, brother yang kat bawah ni merupakan antara 5 orang bertuah...

bila gua baca pasal hidup brother ni dengan Saga dia, memang patut la dia menang...hehehe... coz dia ni sayang sangat kat Saga dia.luorang bleh baca pasal brother ni kat cnih...



yang gua tau, kereta brother Fadly ni akan dikerjakan oleh Proton Motorsport Division, R3 selama 4 minggu, and akan direvealkan pada 16 September 2011 sempena Hari Malaysia...so, all the best to all of them in their project.

p/s : gua nak tunggu hasil dia bulan 9 nnt.

No comments: