Wednesday, 17 August 2011

Bulatan paling besar di donia!!!


Gua dapat info ni masa gua tetiba nak memain google...lagipun gua bosan sket arini kat opis. okey, percaya atau tak (gua percaya), bulatan paling besar dalam dunia adalah bulatan di Putrajaya. Gambar bawah ni ehsan Mr. Google...


mesti ada yang cakap, 'gua hari2 lalu, rasa kecik jek,'...fyi, keluasan bulatan Putrajaya tu, oleh sebab besar sangat, dalam bulatan tu sendiri ada Istana Melawati, Putra Perdana landmark dan juga Putrajaya Shangri La Hotel... yup, 3 benda ni dalam bulatan tu yek...

keluasan bulatan ni adalah cecah 3.4 km...yang lu orang rasa kecik tu...hehehe...

p/s : gua dulu jadi detektif hantu masa ayahanda gua kerja kat sana....hehehe...

2 comments:

cyanamoose said...

thanks bro..lu share interesting info.. tetiba teringin pulak nk guna gua lu... hahahaah

phat_lee said...

gua pun baru je tau bulatan terbesar ni kat Putrajaya...hehehe...sila2 la guna gua lu... tapi nnt x kena plak org berjubah guna gua lu...