Wednesday, 20 July 2011

Gua dan eww!!!

assalamualaikum ! posting kali ni gua dapat dari facebook member gua. memula malas nak layan video nih. tapi bila dah layan, this dude memang cool. and video yang gua post kali ni ialah pasal topic penggunaan ejaan kegemaran bebudak zaman sekarang. iaitu menjahanamkan dan juga membuat gua nak bagi friendly punch straight kat muka person yang gedik2 guna perkataan nih...iaitu penggunaan 'ew'. contoh? akew (aku), itew (itu)...


macam mamat ni cakap, perkataan jenis tu ada yang cakap ayat cute. ayat cute? sure aah? really sure ahh this kinda word is cute? pada gua, cute lagi anak sedara gua sebut nama gua...aileee...hehehe...papehal pun, gua anti 'ew' nih. tapi nak bagi friendly punch pun, bangsa2 ni ramai... macam parasit dah...so elakkan je dari jumpa org2 gini...

p/s : akew puwn rasew nakew gunew kewjap laww...sh*teww...

No comments: