Wednesday, 22 June 2011

Ronin doing some lap @ Sepang?


Aku dapat pic ni sebab di'tag' oleh cousinku yang balik bertugas dari Jepun sempena Japan GT kat Sepang baru-baru nih...sebijik macam Ronin aku yang dah nazak tu...huhuhuhu...




Bila tengok balik kereta ni, baru aku sedar, memang model ni boleh buat 'sleepers', maksudnya kereta yang x sesuai masuk bodykit, nampak macam kereta orang tua bawak g surau, tapi hakikatnya...hehehe...

apakan daya Ronin aku dah nazak. tunggu masa je akan dicerai beraikan...sebab aku xde duit nak repair balik kereta tu, and yes, sebab x boleh nak tukar nama pun...takut anything jadi tgh jalan...

No comments: