Wednesday, 18 May 2011

Harga gula 2011...



kat bawah ni komen2 pembaca Malaysiakini.com pasal harga gula naik yang aku saja surf...





1. Bila isteri lebih disayangi dari rakyat...hehehehe.


2. RM : Ling..ling..I nk shopping ni...u kena usahakan jugak dptkan dana utk I pi shopping...:P

NR : Hrtuh I baru NAIKkan harga minyak, tak cukup lg? Ok demi U...i rela...I NAIKkan harga GULA pula..Biarlah RAKYAT didahulukan beban demi PENCAPAIAN poket U, dear...:P

3. penggunaan kata selaras tu memang cukup significan kan? cakap naik je kan senang.. aku rasa sebab tu la puak2 depa tak perasan sebab diorang tak faham..ish2..kalau puak depa sendiri yang susah xpe la, kini 1malaysia kena parahnya..


4. 'siapa kata harga gula 'NAIK', KERAjaan 'SELARAS' aje la...' kata si BoNgoktegar.


5. Pak menteri~tol free, rumah free, kereta free, minyak free, mkn free, pakaian free, shopping free, hiburan free, apa mau ssh..rakyat byr semuanya...


6. dlm ini negara ada undang2...rakyat xboleh makan.. cuma boleh ambil bau shj...


7. rakyat dah di HULUkan, penCACAIan diutamakan.


8. terlebih sayangkan bini , bini didahahulukan rakyat dibebankan , tak tahula siapa yg jadi PM , rosmah atau tok jib.


9. syorkan semua umat UMNO buat solat hajat kesyukuran di atas kejayaan mendahulukan rakyat dengan kenaikkan harga gula... kah kah kah.


10. Depa reti ka? p masjid pun sbb nak angkat sumpah ja... ( respon utk komen no.9)



lagi sekali, aku dapat benda ni pun dari komen2 pembaca Malaysiakini.com...bukan buat2 sendiri, k?


Gula naik, elok utk kesihatan rakyat...so ramai la yang bleh hidup lama utk sokong Dulu, Kini dan Sampai Mampos...

No comments: