Wednesday, 20 April 2011

Sesumpah 3 ekor stoogers...




taken from Pyanhabib's blog... gua pun sokong dia...Trio 3 Stoogers memang melampau. korang ingat benda sumpah laknat ni memain je ke? sampai boleh nak babitkan Kaabah?






Nabi Ibrahim dibantu anaknya Nabi Ismail bina Kaabah dengan
tujuan yang sangat mulia, menyatupadukan umah beribadah kepada Allah.Wajarkah
Kaabah dicemarkan sebagai tempat sumpah laknat perihal video lucah?Standard tiga
Melayu penayang-penggemar-pemilik video lucah untuk bersumpah laknat, tempatnya
Carcosa Seri Negara.


Aku setuju dengan bro Pyanhabib...bukan sebab politik, aku pandang dari segi kesucian Islam. kalau 3 ekor ni nak sumpah laknat, buat dalam mahkamah je dah la. sama jugak namanya "sumpah"... betul nak tunjuk yang diri tu betul sangat-sangat tersangat-sangat la tu sampai berani sumpah laknat depan Kaabah.


p/s : automatically aku x sabar nak tunggu ceramah agama masjid KLCC sebelum solat Jumaat minggu ni.kot2 ada sebut pasal sesumpah 3 ekor nih....


No comments: