Wednesday, 23 March 2011

Cabar letak jawatan?


Menteri Pertanian, Dato' Noh Omar cabar Menteri Besar Selangor letak jawatan apa ntah aku x ingat dalam paper Sinar Harian...aku dapat tau pun lambat sebab selalunya aku x rajin nak baca paper2 tabloid ni...hakikatnya aku x suka nak baca paper dah sekarang ni..

Tapi bila baca benda cabar mencabar ni, adeh laaa...korang bukan budak2 hingusan...kalau kategori orang tua nyanyuk, mungkin la diterima idea cabar mencabar ni, dengan alasan "dia da nyanyuk la tuuu"...betul la kata orang, lagi meningkat umur sesorang, semakin menjadi-jadi perangai keanak-anakan dia...

Daripada korang cabar-mencabar letak jawatan, cuba buat style P.Ramlee...

"Ini kepala bapak kau, ini kepala bapak aku... kalau kau berani, pijak la kepala bapak aku!"

kalau kasar sangat, buat la style nih....

p/s : seriously, u guys buat Melayu jadi malu...

No comments: