Friday, 7 January 2011

Lepas ni tak raya dah kita...

korang pernah tengok orang ni x? yang jenis menunggu depan TV utk pengisytiharan Raya or Puasa mesti ingat... dia ni ialah Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah, Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja.

dari dulu, setiap kali nak isytihar Raya, dia ni mesti ada kat TV...time tu kalendar kuda pun xde tulis sangat bila nak raya, bila nak puasa...la ni semua leh tengok kat kalendar jek. neway, tiap kali dia ada kat tv, time tu kitorang suspen nak tunggu dia sebut bila nak raya...dengan cara slow-mo dia...hehehe...

so lepas ni xde dah tgk dia kat kaca tv... xtau la pulak macam mana pulak pengisytiharan dari Mohor Besar Raja-Raja ni...

he will be missed...hehehe...

No comments: