Tuesday, 4 January 2011

Harimau Malaya, not Harimau Malaysia...


damn it la...
politician ni kalau x menyibuk...
xleh ke?

nama Harimau Malaya tu dah sinonim dengan nama Malaysia...
xpayah nak tinggalkan legacy bodoh...
nak tukar nama Harimau Malaya jadi Harimau Malaysia...

tgk balik la..
dalam buku pasal binatang pun diorang guna Malayan Tiger...
means Harimau Malaya...

lagi satu...
pada aku nama Harimau Malaysia x gagah...
jangan nak tukar Harimau 1Malaysia plak dah la...

jangan sibuk nak politikkan sukan Malaysia...
sebab politik, sukan negara hancur...
jangan sibuk nak tinggalkan legacy...

Harimau Malaya, not Harimau Malaysia...

2 comments:

khayalkhayal said...

Siapa yang beri cadangan tu? (Sowi... wa memang nyampah baca paper dan tengok berita sekarang ni... aharks...)

phat_lee said...

pagi tadi dengar news kat radio jek...xtau la plak sapa dia tuh...