Monday, 10 January 2011

AJL?

semalam kecoh kat umah sebab adik aku sebok nak tgk AJL...
x...bukan Anugerah Jantan Lembut....
Anugerah Juara Lagu...
benda ni aku da lama sangat x tgk...
and semalam tgk masa ada performance dari Juara2 dari tahun 1986 tu jek...
lepas tu aku x tgk dah...
sebab apa?
ntah...
maybe sebab life hiburan aku da tertinggal kat mana-mana...
and lagu2 yang aku dengar sekarang...
sungguh banyak lagu baru sampai aku xtau sapa yang nyanyi...
maybe sebab dalam kereta aku asik cucuk MP3 lagu2 rock kapak...
sapa juara semalam ek?
apa kriteria nak pilih juara?
emm...x kisah sangat sebab semalam dari kul 6.30 pagi kat golf course...
yang aku tau kul 10 lebey aku dah berdengkur kepenatan....
so pada yang menang semalam, AJL maksud aku, congratz...
pada yang x berjaya, next year cuba lagi...
p/s : nampak sangat aku still ngantuk...huhuhu....

3 comments:

Nino said...

hehe.. kriteria pilihan utk Juara? musti la lagu itu sendiri.. muzik, lirik, susunan lagu.. bkn atas sebab artis tu da meletop femes.. =P

khayalkhayal said...

Alaaa... Cheryl Samad tak menang...

phat_lee said...

cik nila ~ camtu ek? tapi napa mcm xde pengacara baru ek?hehehe...

dzam ~ kalau cheryl samad menang, gua rasa lu x tdo la kot...senyum manjang jek...