Friday, 12 November 2010

Sesekali gua teringat...Ep.2...

Bebudak aku rajin postkan gambar2 lama kat Facebook...and yes, kitorang bantai gelak bila tengok pic2 lama nih...ni masa lepas SPM...aku yang pakai topi tu...ntah camna aku leh rembat topi member aku time tu pun aku x sure...ni gambar kat Muzium Negara nih...sesaja jalan tgk hantu kot...hehehe..
paling takleh blah masa tengok picture yang nih...da macam cover album..zaman2 Exist nih.hehhe...masa ni aku form 4, kelas Sains Tulen...means aku dulu amik Fizik, Bio and Kimia...tapi kaput sebab jahanamkan lab jek kejenyee...hehehe...

yang ni plak gambar masa aku form 5...and still Sains Tulen...rasa semuanya lelaki tulen nih.hehehe...

weekend ni kalau aku dapat computer, Insyaallah aku try scanner yang da lama x on kat umah tu...nescaya aku upload balik gambar2 lama nih...hehehe...


2 comments:

khayalkhayal said...

Walaweh..! Betul ke dalam gambar last tu, ko yang berdiri baris tengah nombor dua dari kanan tu? Betul ke...?

phat_lee said...

shaolin soccer maa...hehehe..