Thursday, 4 November 2010

Sesekali gua teringat...

Sesekali aku teringat masa zaman baru cecah umur 18...umur 18 aku da start gila camping and travelling...aku teringat masa 1st time naik keretapi reramai ke Kelantan...hambik ko 12 jam dalam gerabak...sorang pun haram nak tido..ini geng aku masa ke Kelantan..
ini geng aku masa zaman KHS (Kajang High School)...and yang pakai spek time malam tu ialah Nazim Masnawi, korang leh tengok dia komen pasal filem kat GALA TV kebenda ntah...memang itu minat dia dari zaman sekolah aku...artistik jgk mamat ni...yang lain dalam pic ni semua da abis zaman bujang...hehhe...dari pic ni, 4 orang je still bujang..huhuhu....

picture yang ni masa kitorg sampai kat umah nenek aku kat Kelantan...da macam kem pelarian dah...pakcik aku hidangkan makanan tengah hari nasi + sup = pelahap nak mampus diorg nih...hehehe...

picture yang ni plak masa kitorg beli barang2 utk barbe-Q malam tu kat PCB (Pantai Cahaya Bulan dah masa nih..). Damn..aku rindu zaman tu...hehehe... banyak benda yang buat aku rindu dengan zaman sekolah...heck~ sapa x rindu kan? hehehe...

Zaman ni zaman aku berambut panjang...x la panjang mana, tapi parents aku hangin la jugak tgk...boleh la ikat rambut aku time nih...hehehe...sekarang xde dah...dulu sampai mak aku cakap kalau aku x gunting rambut, mak aku nak tobekkan time aku tido..hehehe...

Zaman remaja aku memang paling best bila cuti semester IPT la...setiap kali cuti, samada panjat gunung, camping atau mandi sungai...semua benda tu wajib buat dan muka yang dalam picture ni jugak yang wajib ada..hehehe...

p/s : sesekali gua teringat beb~ insyaAllah hujung bulan ini mau road trip...yey!!!

2 comments:

khayalkhayal said...

Errr... aku rindu awek MRSM Muar tu... ohhh... ohhh...

phat_lee said...

cet~