Monday, 25 October 2010

"Photobomb"??

Jarang dah aku update blog nih. Kekurangan idea, tapi time banyak idea, masa nak menulis lak xde. hehehe...arinih aku nak cerita pasal "photobomb". Pebenda "photobomb" tu? Bahasa bukan saintifik dia ialah menjahanamkan gambar orang lain dengan aksi pelik korang...hahaha... aku suka buat benda ni. tapi kalau gambar wedding, aku dah diberi amaran awal-awal...huhuhu...
kat bawah ni antara "photobomb" yang aku amik dari website...sikit je nih. kat website tu melambak lagik...

resakse laut!!!

xtau la samada mamat tu da mabuk ke hapa...buruk giler...


hahaha...rosakkan pic yang konon lawa...


harus dilempang mamat tu...on da 2nd tot...best pic ni...seram woo...


gedebab~ dia tergolek kat belakang tuh...hahaha...konon sweet la...


chicken dance paling horror...cian awek baju merah yang control ayu tuh...hahaha...


mamat tu berjaya buat muka paling burok pernah aku tengok...hahahah....

kalau korang nak tgk pic yang lain-lain, korang just g je kat website nih....
enjoy la yek...

No comments: