Friday, 29 October 2010

Nak nih~...

Assalamualaikum... petang-petang camnih, elok kita post topik-topik santai, kan? so aku pilih pasal hobi aku sket. kumpul mug ni pun antara hobi aku jugak. and tadi aku tgk kat mudah.my, nampak la benda nih. unik gak....

yup...mende alah ni adalah mug yek. berbentuk kamera Canon punya zoom lens... budak opis aku ada guna, tapi rasanya dia amik Nikon. terasa gak nak beli, harga dalam RM75.00...


nampak sangat aku ni suka benda lain dari yang lain. hobi utama pun kereta lama...hehehe...papehal pun, memang aku suka kumpul benda-benda camnih...

3 comments:

cyanamoose said...

haaa.. nmpk menarik. hage pun menarik... ko beli la satu bg adiah utk aku.. ahaks.

khayalkhayal said...

Bro... kalaulah ko masih keje kat sini, dan ko dah beli menatang ni, kompem kau akan gunakan untuk amik gambar hari terakhir aku kat sini tak lama lagi... ekekekekekekke...

phat_lee said...

cyana ~ aku nak beli, tapi ko hadiahkan utk aku la...heehe...

dzam ~ oit! resign ke? ikut jerejak aku and nazrul dah? hahahaha...