Thursday, 14 October 2010

Kajang High School...

Aku bukak FB, and benda ni yang aku jumpa...sekolah lama aku...really miss those days. Sekolah ni memang betul ajar student dia tentang life...sebab nak kena selamatkan diri jek..hahaha... mcm posting aku yang lelama dulu, aku masuk KHS tahun 1996, and tahun 2000 adalah tahun terakhir aku kat sana. tahun ni, dah 9 tahun jugak la aku tinggalkan KHS. memula dulu rajin gak g sana, jumpa cikgu2 lama aku. tapi dalam tempoh 2 tahun, da cukup buat kitorg jadi orang asing. bebudak junior pun bukan kenal kitorg pun...hehehe..


Blok Utama..kelas aku masa form 2B...


tangga paling durjana kat Kajang...bukan KHS jek... berapa ramai student jadi kaki skodeng hasil dari melepak kat tangga nih...


tapak perang dengan sekolah lain bila ada sukan daerah Hulu Langat...aku x pasti mana datang rel keretapi dalam lubang tu.tp memang ada....



blok ni masa aku form 5E..kelas Pure Science(gila)...
yang bawah ni, adalah bekas kelas aku jugak.sekarang da jadi stor simpan kerusi & meja rosak. kat cni la 1st year aku join family KHS. dekat belakang kelas aku ni pun ada sebijik tangki air yang misteri. x lupa jugak lubang Jepun yang merupakan terowong askar Jepun zaman perang dulu.

blok separuh papan...


x silap aku, sekolah ni da banyak berubah...student pun da x macam dulu. hehehehe... sekolah ni walaupun org kata lebih kurang sekolah henry gurney, tapi aku bangga jadi student KHS...memang aku rindu sesangat time sekolah...
p/s : labor, omnia, vincit~

4 comments:

Teddy said...

rindunyaaaaaaaaaa!

phat_lee said...

hehehe...agak2 kalau kita masuk kawasan sekolah ni, guard bagi x? hehehehe...

Asohoku Keita said...

rinduuuuuuuuuu ghak

Nur Aziemah life said...

sekolah tu macam sekolah yang dalam filem HISTERIA :)