Monday, 6 September 2010

Terbang...terbang...

Salam! actually aku da lama nak tulisa pasal benda nih. bukan apa, sesaja nak share... aku da lama x naik kapal terbang, and last sebelum gambar-gambar ni ialah pada tahun 2006 kalau x silap, and masa tu aku fly g Jepun...

bila da kerja, aku jarang jalan..paling kerap pun ulang alik Putrajaya tiap2 Jumaat...lepas tukar dept nih, dapat la g jauh sikit...ni masa aku nak g meeting kat Alor Star. Gi balik hari jek...malas aku nak lepak sana..hehehe...pic bawah ni masa aku kat stesen ERL Putrajaya...

kenapa ada expired date ek?

yang bawah ni plak gambar2 curi masa dalam flight...amik guna phone jek...phone pun phone 2 MP je la...hehehe...

and yang ni adalah masa sampai ke Kedah...memang aku suka tengok benda nih..relax je mata....hehehe...

so far buat masa ni aku xde nak g mana pun...paling xpun dalam Selangor jugak. xpe, save sikit duit...

p/s : dulu masa kecik2, kalau duduk kat area engine mesti teringat citer Twillight Zone tu...hehehe...

2 comments:

khayalkhayal said...

Wa baru balik dari Kedah dua hari lepas. Sawah bendang masih hijau.

phat_lee said...

tapi sekarang agak bahaya..waris xnak buat bendang, tambak buat umah...lelama kita sendiri pun kena bawak masuk beras dari luar..