Monday, 23 August 2010

Puasa...puas..aaaaaaa.....

aku pun tatau kenapa aku leh pilih title tuh..hehehe..sedar x sedar kita da nak masuk minggu ketiga da puasa...and tahun nih, 1st year la aku puasa kat dalam KL...selama ni sipi-sipi KL jek. and yes, puasa dalam KL ni memang kena duduk dalam opis je la...sebab apa? dugaan tepi-tepi jalan beb~

kalau setakat kedai makan ke, kedai minum ke, no hal laa...insyaallah aku boleh (teruk betul kalau xleh tahan lapar and dahaga, bebudak lagi terror) yang paling berat ialah orang2 yang lalu kat keliling nih haa...dengan tourist lagik..

dulu masa aku kat PBD, time rehat je kitorg pakat reramai round PBD...walaupun kawasan seco'et tu jek. and location kegemaran? mana lagi kalau bukan kedai DIY...seronok tetiba bila masuk kedai tu...sebab duduk opis pun sengal je kot...hehehe...

and time puasa ni, selalu yang menguji iman ialah kengkawan email...time ni la nak post gambar makanan kaw2 punya, walhal makan x sedap mana pun...hehehe...sesaja sakat member yang lupa bangun sahur pun ye gak...

tahun ni aku x jejak ke bazaar lagik. sebab apa? sebab aritu aku g, lepak dalam kereta je..orang ramai gila nak mam***!!! tapi time ni, makanan paling best, nasik kerabu daging bakar, ikan keli percik..



aku tulis ni pun sebab nak isi masa sket...kalau ikut, nak je cerita pasal puasa rumah bujang...tapi malas laaa...hehehe...


aku nak balik...sotong goreng tepung menunggu...

2 comments:

khayalkhayal said...

Nasib baik tak ada gambar air saccharum arundinaceum atau cocos nucifera. Kalau tak kompem aku terlioq!!!

phat_lee said...

aku nak google, tapi nanti2 la...hehehe..