Thursday, 29 July 2010

Old Skool Limo...

Rasa da lama aku x update blog nih...bukan apa, pc kat opis x support...huhuhu...masalah network pun ye gak...so arinih aku nak update sket...ni salah satu ol'skool limo...honda accord limo yooo~

kereta ni adalah accord 1st gen..and ni plak gambar dalaman dia...look at the phone!


ni plak ruang belakang dia...


aku pernah naik kereta jenis ni masa abang ngah aku masuk UiTM dungun dulu, member ayah aku punya...and caya atau tak, kereta ni boleh outmeter dengan 5 orang naik... meter abis 160kmh, and yes, still boleh tekan. suspension dia time tu pun boleh tahan comfort, apatah lagi untuk limo ni kan?hehehe...

3 comments:

Nino said...

gila old skool telepon.. =D bleh bubuh dalam slitort..

phat_lee said...

telepon tu kalau hempok org pun pengsan nak~

Anonymous said...

Admiring the dedicatіοn yоu put іntο your
site and ԁеtailed infοrmatіon you present.
It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the samе unwanted rеhashеd material.

Grеat read! I've bookmarked your site and I'm adԁіng
your RSS feeds to my Google account.

Мy wеb page: iphone repair chadstone
Also see my website :: unlock iphone 3g