Wednesday, 26 May 2010

Wahla KL...

ini view dari opis aku...tingkat 27, betul ngadap Pavillion...jalan kaki dalam 10 minit, jalan tangan lama lagik...hehehe...

yang ni plak layout tempat sambut tetamu...lawa jgk la...

tempat duduk aku x snap lagi. tunggu ada masa sket baru aku snap. huhuhu...so far everything ok la. kalau x ok pun apa aku leh buat, ye tak? heheheh...

3 comments:

khayalkhayal said...

Foto lu tak lengkap la bro. Tempat reception kosong tak ada orang. snap la receptionistnyeee... heheheheh...

cyanamoose said...

ko ade jugak gmbo bro... aku langsung tk snap. mata jek la jd saksi dari opis penuh sampai opis jadi sarang tikus sampaila jadi padang jarak. hehe

phat_lee said...

dzam~ receptionist memang xde...kalau ada pun aku xde kan jgk..hahaha...

cyana~ aku nak snap pic CP Tower level 19B jadi umah hantu pun xdapat...