Tuesday, 27 April 2010

Hello...Hello...

Bukan nak kata apa, henpon ni ayahanda ku bagi..sebab dia dapat cabutan bertuah, and dia tgk henpon anaknya yang sorang ni x bertukar-tukar jugak lepas berapa tahun dah...and also sebab parents aku xnak phone nih...hehehe...

just a simple Nokia classic...xde 3G, just a camera. no radio, just phone. ok la. boleh guna, battery x cepat kong, kira ok la tu kan? hehehe... aku pun bukan minat nak tukar2 phone ni. xde rasa nak guna yang canggih2 pun.

sebelum ni aku guna 7250i, itupun pemberian ayahanda aku sebab dia dapat phone baru dari company lama dia. sebelum tu aku guna Nokia 3310 jek. simple tapi battery mampuih la. baru nak hello jek da padam. lepas tu keypad da mcm guna PDA...hehehe...

xtau la berapa lama pulak benda ni nak tahan...hehehehe....

2 comments:

cyanamoose said...

pergh!!! bestnya... bertuah dapat cabutan bertuah. ahaks

phat_lee said...

bertuah...bertuah...