Monday, 12 April 2010

Celebrate!

Ini antara barang2 makanan and minuman yang aku n Cik Nila beli last Saturday lepas tgk wayang cerita Date Night...

kenapa beli benda-benda nih? well, sebab kitorang lapar, suka makan sushi, and to celebrate Cik Nila lulus exam bahasa Jepun dia!! Congratz yek... kitorang tengok movie show kul 330 petang. enjoy jugak cerita tu, and memang boleh release tension sebabkan lawak-lawak unexpected but bingai dalam cerita tu...hehehe...

after movie, kitorang pun beli la makanan tu...Sushi, nasik kepal Jepun, Jusco's Cheese Chicken Chop, air epal Cik Nila and air yougurt aku...beli yang skali 3 sebab sebotol da RM5, 3 botol ni RM11, amik jek...

Lepas bayar, kitorang ingat nak lepak makan kat rooftop Jusco jek, tapi sebab kena keluar from parking dalam masa 20 minit, so kitorang pun head to Lake View Bandar Tun Hussein Onn, kat area umah aku...semuanya kat umah aku la senang cerita...kitorang lepak dalam kereta, makan and tgk orang main layang-layang...malam tu pulak aku ada badminton, memang berat perut la malam tu...hehehe...

p/s : congratz yek awak lulus exam tu...lepas ni ajar...hehehe...

No comments: