Tuesday, 23 February 2010

Ol'skool Continental?

Last Saturday, masa aku kat Shah Alam, aku terjumpa bangkai nih...

kereta apa? aku x pasti..but for sure, American la...sayang betul kereta macam ni tersadai...tapi kalau nak restore balik pun maybe kena perabih dalam RM40K-RM60K kot...

lampu yang ada cover...huhuhu...

left hand drive, cabin luas bangat...



siap ada bonggol unta...itu tempat tayar spare yang dalam bonet tu...

ada macam dalam citer Starsky & Hutch x?


standard siap sirip...bukan sarip dol, sirip yek...

p/s : aku x sure keta apa nih...maybe lincoln, maybe buick, atau apa ek? one thing for sure, it's American...tapi xde muscle la...keta family jek...

2 comments:

cyanamoose said...

bro..cube ko p area restoran TTDI jaya tu..depan tu mmg byk keta oldskool kegilaan ko tuh

phat_lee said...

ini aku jumpa dekat area tu la...tgh round2 TTDI...hehehe...