Wednesday, 6 January 2010

New Year 2010...


yeah aku tau aku da lambat post da...hehehe...apa yang aku buat? Khamis petang lepas aku dinner dengan Alin, aku n dia balik umah memasing...sebab apa? sebab takut sangkut jem...maklum laa, malam untuk orang ramai memabukkan diri, mengeksidenkan diri (x kira la pesakit luar hospital @ tetamu rumah tumpangan Ah Chong)...



aku? malam tu member2 aku ajak main snooker jek...itupun xdak mood, sebab di kala orang lain enjoy esoknya sebab cuti tahun baru, aku kena g kerja kat Sekinchan...xpe, amanah, kita jalankan dengan hati yang sumpah seranah...hehehe...



sehari jugak aku kat Sekinchan. best part ialah time makan. staff sana belanja makan seafood...memang layan beb... dapat naik Toyota Estima Aeres lak tu...rasa macam Yakuza plak...dengan selamba je masuk jalan lawan arah...hehehe...

neway, new year ni xde apa pun yang best. mcm dulu2 aku ngan member2 aku setakat main futsal jek...x kira la malam new year or malam merdeka, memang itu je la keje kitorang. azam? azam aku adalah untuk tidak berazam, just nak siapkan benda2 yang tertangguh, yakni keje...hehehe....and also, meringankan diri dengan membuat benda2 wajib...solat 5 waktu pun banyak lobang2, so tahun ni nak try tutup lobang2 berkenaan...
p/s : insyaallah tahun depan, ada azam baru kot....mungkin 20/12/2012?? lalalala...

No comments: