Wednesday, 30 December 2009

Spotty...

Ini kucing aku yang betul2 manja...selalu mintak dukung, suka tido kat lengan, and selalunya kena ada bantal yang mana bantal aku la yang dia rebut...kucing betina, aku jumpa dia kat tong sampah masa dia kecik. bawak balik, mandikan, shampoo...playfull jugak walaupun bunting.tapi dia jenis x reti jaga anak...yang uniknya, kucing lain kalau beranak mesti cari tempat sorok2, Spotty aku ni plak mesti gigit tangan aku and tarik aku ke tempat dia nak beranak..makanan dia? sardin n nasik..kalau bagi makanan kucing lain e.g friskies, bulu dia gugur teruk. and dia ni x reti nak makan raw fish... dari kecik bagi makan yang da masak...hehehe...tapi tu dulu...sekarang Spotty da xde. Mati sebab selsema...salur nafas dia tersumbat...the saddest part ialah time abg aku jumpa dia da kaku kat bawah kereta...keras and x bernafas dah...memang time tu aku sedih gila...nak pegi class pun aku xde mood...gambar ni je la yang ada sekarang nih....

3 comments:

Dayu said...

hhmmmm..nape tiba2 buat entry pasal kucing ni
terus teringat kat kucing bela dulu
dah lah mati kena langgar ngan org depan umah..
sedih lah..lagi2 kalau kucing tu mmg manja ngan kita kan

khayalkhayal said...

Nama dia spotty...? Dan dengan siapakah Spotty bermukah hingga melahirkan anak tu?

Anyways, anak-anak dia mana pegi?

phat_lee said...

Dayu : sebab jumpa gambar2 lama...

NA : cest! hehehe...anak2 dia x survive..da la semua jenis bulu gebu..tapi idup x lama...