Monday, 7 December 2009

Masjid Sultan Mizan, Putrajaya

Location : Putrajaya

Date : 5th December 2009

Last week lepas makan kat Kelab Tasik Putrajaya, aku n family g solat Asar kat Masjid Sultan Mizan @ Masjid Besi...memang cantik masjid tu...view pun lawo...

View luar masjid...

View dari dalam ke luar...depan tu Istana Kehakiman

Route nak ke prayer hall...
Ruang utama solat...
Camna abg aku leh pose kat situ lak??
Pun ada gak abg aku??
Kubah besi...
View belah kanan masjid...

Ni pun view belah kanan gak...

Yang ni kat belah kiri masjid...



Tempat wudhu'


Toilet dia pun cantek~


Ni jek pic yang aku dapat... and masa snap pic kat luar, aku ada borak dengan sorang brother photographer...dia tangah guna kamera yang tahun 60's, jenis tengok dari atas... kalau korang nak tgk pic2 yang dia snap, check kat google omranfx ...

No comments: