Wednesday, 2 December 2009

Al-Fatihah....


Aku tengah check facebook kawan aku,Amirul bila aku dapat tau yang kawan kitorang, Wan, telah kembali ke rahmatullah 28/11/09 haritu. Terkejut jugak, tapi Allah lebih menyayangi dia...ini last pic kitorang reramai melawat dia...early last year atau tahun 2007 kot...aku x ingat...

Arwah (baju kuning) dah lama sakit. Brain tumor...aku ingat lagi masa first time tengok dia sakit. Masa tu kitorang baru abis kelas, tengah buat Diploma, tahun 2004 if x silap. time tu dia ngadu sakit kepala, and muntah2. kitorang just bagi dia ubat biasa jek...sebab x sangka dia sakit lain...

Aku akan ingat Wan... banyak kenangan ngan bebudak nih...lelebih lagi masa g jamming..aku xtau nak tulis apa lagi dah...sedih sebab lambat tau....

p/s : semoga rohnya dicucuri rahmat.....

No comments: