Monday, 16 November 2009

Japanese Green Tea

Aku suka minum green tea...chinese tea pun ok gak..walaupun rasa x semanis teh tarik Ali Maju..So aku surf up tenet (internet), dapat la benefit dia...cam biasa, malas nak translate. paham sindiri sudah....


-Preventing food poisoning
-Reducing the risk of cancer
-Practicing good oral hygiene
-Preventing the increase of cholesterol
-Controlling high blood pressure
-Lowering blood sugar
-Slowing the aging process



As usual, aku selalu minum Japanese Green Tea ni sebelum tido...kalau boleh, japanese tea bukan yang dalam tin tu laa...selalunya aku minum tak letak gula..hehehe... kelat...

2 comments:

Najwa Aiman said...

Satu paket tu campur dengan berapa cawan air bro?

phat_lee said...

xsure...aku punya yang daun la bro...segar terus dari ladang..hehhe...