Wednesday, 25 November 2009

Comelnyeee budak tu....


Pic ni aku snap masa tgk Liverpool vs Man City Sabtu lepas...nice kan? family, makan reramai, gelak2..tapi ada part yang aku kurang minat dengan attitude sesetengah family nih...apa dia? hangpa nampak x budak kecik yang duduk atas meja tu? pada aku, itu kurang appropriate la... maybe sebab family aku pun anti sket nak bagi budak2 duduk atas meja makan nih...

maybe some of u guys akan fikir, "biarla, budak kecik bukan tau apa.."...ye, memang budak kecik xtau apa..sebab xtau apa la kita kena ajar apa yang sopan, apa yang tak...which is wrong, which is right...

even anak buah aku kat umah, kalau duduk kat babyseat and makan kat meja makan, kaki naik atas meja pun aku akan suruh turunkan walaupun baru umur setahun lebih...utk mengajar yek...hmmm... dari kecik lagi aku dah kena disiplin style polis, so mungkin sampai sekarang ni terbawak-bawak...hehhe....

p/s : thank you mak and ayah sebab garang kat anak-anak diorang ni dulu....

No comments: