Thursday, 15 October 2009

Makan Tengah Hari Tadi

lately ni aku xde idea sangat nak tulis pasal apa dah...so nak bagitau semua reader, tgh hari tadi aku pekena nasik kedai melayu plak...asik mamak je, bulu dada pun da nak berpintal dah...aku pekena nih...

+
+
+
kos dalam RM3 jek...janji pueh hati beb...kalau x, kedai mamak asik nasik+ayam+sayur+teh o suam = RM5..so baik aku pekena mcm nih...tempe memang fav aku...and also sushi...so minat aku memang ada utk dua negara moyang aku laa...Jepun n Jawa...hehehe...

4 comments:

chipsmore said...

nak tempeeee...saya suka ;)

phat_lee said...

pekena sambal goreng la best..heheh..tempa+kacang+ikan bilis...perghhhh...ngn nasik + kicap...

khayalkhayal said...

Perghhh...! Santan, santan, minyak. Koelsterol tu beb...! Perghhh...!

Anyways, aku tak minat tempe. Taip sekarang ni aku rasa macam aku minat chipsmore pulok! Eheks...

phat_lee said...

yang tak sihat semua sedap...yang utk menyihatkan, selalu kurang sedap...macam ubat la.mana ada ubat manis...ubat batuk ada tapi nnt overdose lak...hehehe..