Wednesday, 22 July 2009

Ronin days out 2

ola...aritu aku citer pasal time konvoi. so this time, time event lak...nak citer pun malas, so just enjoy these pictures la ek...


rare species...







yang ni plak dah heavily mod...





there's also custom bike...sekali tgk da mcm motor the dark knight dah...

macam biasa la, event camni best gak snap pic sengal2...

event ni abis dalam kul 6 patutnya...but kitorg gerak awal sebab nak hujan, kereta banyak yang xdak aircond. plus tempat tu agak sempit, so nak keluar tu kalau tunggu konvoi, memang jem la...but time event tu, satu keta yang paling aku minat tgk, keta Saab 900 turbo nih...smart..

event tu ok la, just that time tu panas, and diorg nak susun kereta ikut jenis, bukan kelab. Ronin pun nyaris2 disisihkan la jugak...huhuhu...best bila ada group ni dtg tgk2 kereta. KKL x bukak bonet, xde apa nak tunjuk sgt tapi da member aku nak tgk engine Ronin, bila aku bukak jek ada yang siap geleng2 kepala...aku hanya gelak dari kejauhan...hehehe...lepas event, KKLians ajak lepak kat Puchong, so TT kat sana plak...

p/s : Ronin aritu aku just isi RM10 jek. sib baik boleh pegi balik Shah Alam...i love cars!!!

2 comments:

Teddy said...

that saab is old skool.. i think it will be one of the coveted items in 10 years... but then if we could get a hold of de lorean.. i dun think any de lorean ever reach malaysian soil. that car is great (100 years before its time)!~

mana ada keta stainless steel lagi sekang? mmg best la KKL nie... aku nak beli gak mini cooper lama satu hari nanti.. manalah tau bleh buat rompak jongkong emas kat mana-mana bank!

phat_lee said...

de lorean sekarang da ada company baru yang uruskan, tapi secara kecil-kecilan jek...semua sebabkan owner de lorean tu ada kes berkait dengan mafia. great car...

ko nak rompak jongkong emas? nak jadi drebar ke nak jadi mastermind?