Tuesday, 14 July 2009

Mob Stories...

Malam tadi aku layan cerita nih...


it's a smart movie, walaupun citer mamat ni kalau ikutkan kejap je dalam alam mobster, but the story is great. some of the scene macam tgk citer "Cloverfield" pun ada gak. scene yang aku suka masa mamat Johnny ni dengan selamba masuk balai polis, siap jenjalan kat department yang investigate kes dia. Sorg polis pun x perasan sapa dia.And ada scene tu kalau tgk, mcm discovery movie. mcm kita ada kat scene tu..best beb..hehehe... but, this movie is few times better. citer apa? citer nih..

one of my fav movie coz Tom Hanks berlakon. He's one of my fav actor... and also sebab ada Paul Newman, one of the best actor in Hollywood. ada lagi citer yang best pasal mafia nih... some of the movie in my list adalah yang kat atas ni, and also yang nih...



yang ni pun antara the best...The Untouchables..

and yg ni, the best...the great Marlon Brando...

aku suka movie pasal mafia nih. even The Sopranos pun aku layan, walaupun Sopranos tu moden mafia...

and semalam, just love the sound of Tommy gun dengan Winchester's pump gun...

p/s : thanks to my dear friend yang belikan n temankan gue tgk Public Enemies semlm...

No comments: