Monday, 20 July 2009

Last Friday...

Last Fridy aku ada meeting. petang lak tu...tahan ngn tuk gila. time tengah meeting tu, aku sempat la snap satu pic. tgh2 bosan kan...hasil dia...nih

meeting tu start dalam kul 3, and nasib baik la abis dalam kul 4.30...aku rasa meeting paling cepat abis dalam sejarah company nih..hehehe...pagi tu, aku xde mood nak keje, so just melangok, surf mudah.com.my ...saja tgk2 barang. and also snap lagi satu gambar... nih...


ini tempat duduk aku...kena kongsi dengan manager aku lak tu. xde privacy...haduyai..nak bermesra-mesra dengan geng-geng Indahan pun shushah...huhuhu...neway, x lama lagi aku dapat tempat baru kot..mean seating baru la, bukan company baru. tunggu lepas confirm la baru plan nak angkat kaki. for the time being, lepak dulu.

p/s : i miss IWK...

2 comments:

Teddy said...

i miss her!~

phat_lee said...

damn...
hehehe....