Wednesday, 3 June 2009

Last Saturday ( 1 )

Last Saturday aku g tengok wayang...lama x gi time square, member aku ajak tgk kat IMAX..tiket harga RM11, yang bestnya, x ramai orang...aku tgk cite nih...

best jugak la...but the best Terminator ever bagi aku, T2 : Judgement Day..

dalam cerita T4 ni, banyak citer pasal latest terminator...fighting scene dia memang puas hati, berbaloi tengok. tapi yang buat tak best, sebab mamat 3 org sebelah aku, asik duk citer pasal terminator trilogy...sapa Kyle Reese la, sapa John Connor la...last2 aku blah duduk seat lain...nasib baik laaaaa seat byk kosong...and another thing, arnold pun ada dlm T4, tapi just CGI jek...neway, this sequel rocks...better that Rise of the machines...bagi aku T3 paling lame, paling x menjadi...even Terminator yang 1st lagi best...one more thing, dlm citer Terminator, mesti ada scene motor and lori...x lupa jgk pump gun...hehehe...sila laa tgk ek citer ni pada yang minat Terminator...


i'll be back....

No comments: