Tuesday, 12 May 2009

Minyak naik lagi...Yey!!

KPDNHE akan melancarkan minyak pelincir ron 95 hari ini dengan harga
RM1.75 seliter bagi menggantikan petrol ron 92 yang digunakan sekarang.Ia akan
dilancarkan oleh Menterinya, Datuk Ismail Sabri Yaakob.Dua stesen minyak
Petronas di Presint 9 Putrajaya akan mula menjual minyak petrol ron 95 hari ini
dan esok diikuti negeri-negeri lain secara berperingkat-peringkat.Pada masa ini,
harga minyak petrol ron 92 adalah lebih rendah iaitu RM1.70 berbanding ron 97
iaitu RM1.80.Sementara itu, harga bagi minyak petrol ron 97 akan dinaikkan
kepada RM2.00 apabila penjualan minyak petrol ron 95 akan mula dikuatkuasakan September ini

p/s : susah nak kawin nnt, terpaksa buat maksiat...

4 comments:

maza said...

lepas ni ramai2 pakat jalan kaki..

tapi kalau tempat kerja dgn rumah jauhnya berpuluh2 batu? hmmm

Najwa Aiman said...

Walaweh...! Awek PBD tu so far tak pernah nampak lagi jalan dengan balak dia tu. Aku rasa-rasa selama ni dia cuba uji ko je tu.

Errr... oleh kerana kau dah jauh sekarang ni, eloklah ko pass kat aku je untuk mendemonstrasikan bersama dia natijah-natijah dari kenaikan harga minyak Ron 97 tu. Aku akan demo Ron 69 dan segala Ron lagi dengan awek tu. Eheks... aiyaaarrrkkk...!!!

Teddy said...

jom pakat-pakat bakar pejabat kpdn.. hahahahhahahaha

phat_lee said...

inche najwa aiman sungguh sopan..hehehe...wah, berebut lak ko ngn khasan ek? nyesal dah ni resign sebab awek pojaan jadi buruan..hehehe...

inche amad, bukan opis lama ko ke tu?