Wednesday, 13 May 2009

Hari ke 3...

orang kata aku bertuah sebab dapat kerja baru zaman gawat ni, orang kata aku patut tinggalkan kompeni lama aku sebab ada peluang yang lagi bagus dari kompeni lama...orang kata rezeki aku murah sebab banyak bersabar sepanjang dengan kompeni lama...

it's my 3rd day as BERNAS staff, but still, i feel lonely..aku banyak msg member opis lama, told them how much i miss the crazy environment... At BERNAS, seems like i'm working at Rumah Mayat...no laughing voices, loyar buruk...petang lepas lunch perhaps, cara nak ilang ngantuk..

but seriously, i miss IWK so damn much...there's a story about my move to BERNAS...kalau diikutkan, memang aku berbelah bagi nak tinggalkan IWK... org kata aku accept the offer because of the salary... since the benefit are quite the same as IWK, beza ada housing n car loan if i'm not mistaken..memang pun..hehe...

apa yang aku rindukan??

ni lagik...


p/s : update resume!! hehehe...

4 comments:

Najwa Aiman said...

The One-step effect nih... hmmm...

Errr... ada banyak kosong ke? Ko rekomen sumer member2 kat IWK pindah masuk sana! Bagi sana pula gegar! Ekekekekekek...

Teddy said...

wife orang wei.. ko lupa nak mention.

phat_lee said...

sekarang aku kerja dekat rumah mayat...sunyi sepi..bunyik cengkerik pun xde...

cyana said...

welcome to BERNAS!!! bro, naseb ko ler dpt dept skema.... dh la situ ramai dak2 baru... sume control cun sajork*pure2 sungguh*