Monday, 20 April 2009

Love Story

Time utk jiwang-jiwang...sambil dengar lagu Afghan - Terima Kasih Cinta...last Saturday, after futsal, ex aku msg...memula number tu aku x kenal, tapi msg yang aku terima semua in English, aku da dapat tangkap siapa dia nih...and betul sangkaan aku...sehari suntuk jugak aku try explain kenapa aku dengan dia dah x boleh bersama lagi...and setiap explaination tu dia still tanya, "but why?"...


Terus terang aku ckp kat dia, aku da muak dengan perangai dia, and mcm biasa dia mula pujuk..kata-kata rindu pun keluar...tapi dia ibarat bercakap dengan patung...no feeling. And sebabkan dia, aku keluar mengabihkan minyak keta aku...
ketenangan!!!!!
i need it~

4 comments:

Najwa Aiman said...

Errr... ko takmo ek? Lawa tak dia? Dia perlu seseorang untuk pujuk tak? Errr... apa ek contact number dia? Hehehehehehehehe...

phat_lee said...

udah ku agak...
hehehe....

cyana said...

cik abg phatlee oiii.... ayahmu seOPIS akak!!!!!!!! wut a small world.. lalalala

phat_lee said...

da tau da... huhuhuhu...owh komen kata aku x ska programming ek...hehehe...