Wednesday, 21 January 2009

What now??

Yahudi laknat kata, diorg setuju utk gencatan senjata, and Hamas pula kata diorg akan balas dendam terhadap apa yang berlaku di Gaza. Pada aku, Israel just kata jek akan letak senjata n akan keluar dari Gaza, sebab apa? Mungkin sebab Barrack Obama nak angkat sumpah jadi Presiden ke 44 US...mungkin juga Israel jahanam akan kembali menyerang Gaza dengan lebih dasyat...and maybe bila sampai masa tu, Gaza akan jadi betul2 sebuah kota sunyi...

Kita hanya lihat saja kekejaman Yahudi laknat ke atas penduduk Gaza. Sudah masanya utk melenyapkan bangsa Yahudi laknat ni dari muka bumi. Bersama-sama la kita doakan agar Allah turunkan bala kepada bangsa paling bangsat di atas muka bumi ni. Aku harap agama lain juga akan sedar betapa hinanya bangsa lain pada mata Yahudi.

aku sudah menghapuskan separuh bangsa Yahudi, dan aku tinggalkan separuh lagi utk kamu semua melihat kebenaran...Adolf Hitler

2 comments:

khayalkhayal said...

Yahudi akan terus menyerang. Kompem. Bukan aku kata... hadits kata...

Jom lepak Starbucks... eheks...

phat_lee said...

yang pastu, x lama lagi laa...